Keď ste už niekedy objednávali oblečenie prostredníctvom internetu, určite sa vám už minimálne raz stalo, že ste ho museli reklamovať. Predsa len často sa stáva, že výber cez internet nevieme až tak dobre odhadnúť a doručený kúsok potom nezodpovedá našim predstavám. Najčastejšie ide o zle zvolenú veľkosť, ktorá je buď príliš malá, alebo naopak až moc veľká. Taktiež sa môže občas prihodiť aj situácia, že objednaný produkt príde nejakým spôsobom poškodený, a nebude ho následne možné nosiť. Ako však takéto niečo môžete vyriešiť? Odpoveďou je reklamácia, ktorej podmienky má väčšina internetových obchodov s oblečením uvedených na svojej webovej stránke. Konkrétne ju viete nájsť pod sekciou Reklamačný poriadok Bigstarjeans.sk, kde sa dočítate o presných právach a povinnostiach, ktoré reklamačný proces musí splniť.
Rovnako tu môžete nájsť presný postup a kroky, ktorými je nevyhnutné postupovať v prípade, keď chcete doručenú objednávku reklamovať. Veľmi dôležité je však uviesť, že väčšina predajcov nezodpovedá za vzniknuté poškodenie, ktoré bolo spôsobené nosením oblečenia. V takomto prípade môže byť totiž to škoda vytvorená aj na základe inej príčiny, ako je nevhodný spôsob prania alebo opotrebenia oblečenia.
Väčšinou je pri každom produkte uvedená jeho záručná doba, ktorá môže byť v rozmedzí od 12 po 24 mesiacov. Počas trvania tejto doby má zákazník právo, aby mohol poškodenú vec reklamovať alebo vrátiť. Niektoré chyby a poškodenia či iné vady je možné odstrániť, a preto môže predajca ponúknuť zákazníkovi, že mu danú vec opraví alebo vymení za bezchybný kus. Táto podmienka, ale platí iba vtedy, ak sa dá daná vec po odstránení problému naďalej využívať, prípadne nosiť. Pokiaľ sa vám teda stalo, že vám bol doručený chybný produkt a jeho chybovosť nebola spôsobená vaším zavinením, môžete ho reklamovať. Urobiť tak je možné cez kontaktovanie spoločnosti, napríklad prostredníctvom kontaktného formulára na ich webe. Ak máte v blízkosti niektorú z pobočiek danej spoločnosti, môžete taktiež reklamáciu vykonať aj priamo tam. Okrem týchto spôsobov však veľa internetových obchodov prikladá reklamačný hárok aj k ich zabaleným objednávkam. Vtedy môžete jednoducho vyplniť priložený hárok a objednávku odoslať naspäť na uvedenú adresu.