Najzvláštnejšie svetové trendy za posledných pár rokov

Ľudia až prekvapivo často prichádzajú na neuveriteľne zvláštne či bizarné nápady, ktoré potom chcú vyskúšať a opakovať všetci. Rôzne výzvy, jedinečné pohyby či neobyčajné produkty. Vďaka obrovskému vplyvu online prostredia, je to dokonca jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Len za toto desaťročie ich bolo viac než dosť, no pripomeňme si aspoň tie najznámejšie.energický tanec.jpg
 
ALS Ice Bucket Challenge
Hit z roku 2014, tzv. Výzva ľadovej vody, počas ktorej si ľudia po celom svete doslova vylievali vedro studenej vody na hlavu. Nešlo však len o takú hocakú úlohu – táto totižto za tým mala dobrý dôvod. Účastníci sa navzájom vyzývali, a ak ste ju nestihli splniť do určeného limitu 24 hodín, museli ste prispieť, alebo aspoň sa to od vás očakávalo, na nadáciu pre výskum a liečbu Amyotrofickej laterálnej sklerózy (preto tá skratka na začiatku). Vyzbieralo vyše 220 miliónov dolárov, a išlo teda o jednu z mála trendov, ktoré boli aj niečím prospešné.farebné gumičky.jpg
 
"Harlem Shake"
Prvé video, respektíve konkrétne to, ktoré celú túto mániu začalo, bude čoskoro oslavovať svoje 7. výročie, a pritom sa zdá, ako by to bolo včera. Najmä na stránke YouTube sa vtedy priam roztrhlo vrece klipov s týmto bláznivým tancom. Aby bolo čo najúspešnejšie, existovalo len jedno pravidlo: čim viac ľudí a čím divnejšie kostýmy, tým lepšie. A hoci sa všetky na seba podobali a ich koncept bol v podstate rovnaký, našli sa aj skutočne originálne a každý to chcel aspoň vyskúšať.
 
Sliz a gumové náramky
Dva výstrelky populárnej kultúry detí, ktoré síce načas išli spolu ruka v ruke, no dnes pretrváva už len jeden z nich, a nie je to ten spojený s módou. Áno, zdá sa, že čas ručne spletenej gumičkovej bižutérie je nenávratne preč. Z nejakého neznámeho dôvodu však pretrváva tvorba farebnej slizkej hmoty, a niektorí vlogeri na nej dokonca aj zarábajú. Len na Instagrame nájdete okolo 13 miliónov príspevkov pod #Slime.
 
Tak čo? Zaspomínali ste si na svoju mladosť alebo mladosť svojich ratolestí?