Internetové katalógy ako zdroj rastúcej návštevnosti a spätných odkazov

S úspešnou aktivitou na internete a pojmom SEO sa v nejednom prípade spája aj otázka súvisiaca s tkzv internetovými katalógmi. Konkrétnejšie otázka, prečo a či sa do nich oplatí zaregistrovať.
Najprv si teda skúsme predstaviť všeobecný význam tejto registrácie, ktorý môžeme rozdeliť na dve pozitívne časti. Prvou z nich je funkčné získavanie spätných odkazov a druhým nemenej podstatným bodom je rastúca návštevnosť vášho webu. Tieto výsledky vám dokáže priniesť aj Katalóg Seolight.sk.Notebook, Macbook Air, notes a pero
Z celkového hľadiska umiestnenie webu do katalógov prináša ťažko definovateľné výsledky. Môžu sa veľmi líšiť v závislosti nielen od tohto samotného miesta, ale tiež krajiny a v neposlednom rade typu internetovej stránky. Je takisto vecné poznamenať, že niektoré katalógy ukončili svoju činnosť, zatiaľ čo iné úspešne registrujú priam desaťtisíce webov.
Ako už bolo načrtnuté, faktorom je aj krajina dotyčného online miesta a jazyk obsahu vašej stránky, kedy napr. ak by ste so slovenským webom chceli zaregistrovať v anglickom katalógu, je to odsúdené na neúspech. Snáď len ak by bol jeho obsah v angličtine, situácia by z hľadiska úspechu mohla byť bombastická. Avšak primárne sa môžeme sústrediť na pole slovenského internetu, kde je v súčasnosti dostupných cca 40 známych katalógov. Nie každý z nich však bude chcieť vašu webovú stránku zaregistrovať, avšak je tu dosť vysoká 50 % pravdepodobnosť úspechu. Poprípade sa dá obrátiť aj na český internet, kde je tých katalógov ešte o niečo viac.Práca s notebookom, tablet, mobil

  • V oboch prípadoch je však prioritou, aby vaša webová stránka pôsobila (aspoň trochu) funkčne a prehľadne.

Z takejto registrácie následne dokáže vzniknúť tiež zvyšujúca sa návštevnosť.

  • To však záleží od relevantnosti kategórie a typu webovej stránky, respektíve koľkých užívateľov jej obsah zaujme a kliknú na ňu. Z tohto hľadiska je faktorom aj popis webu a anchor text.