Ako napísať dobrý PR článok? Egocentrizmus nie je na mieste


PR článok vás musí vychváliť, no veľmi, takpovediac, submisívnym spôsobom. Žiadne egocentrické vychvaľovanie a prechvaľovanie skutočne nie je na mieste a vhodné. Takéto PR články vám síce prinesú jeden či dva spätné odkazy do plusu, no v rámci oslovenia zákazníkov, čitateľov či divákov, veľa plusových bodov skutočne nezískate. Žena v kostýme má na kolenách notebook a píše
 
Na čo slúžia PR články
Predtým, ako si necháte PR článok vytvoriť, by ste si mali jasne určiť svoju stratégiu, a to, čo presne od nich čakáte. Áno, článok, ktorý bude napísaný hocako, a v ktorom bude umiestnený spätný odkaz, vám prinesie skutočne len spätný odkaz.
 
Predstavte s však, že na takýto text narazí nie Google alebo iný internetový vyhľadávač, ale reálny a skutočný človek. Čo si povie on? Klikne na vašu stránku? Kúpi si od váš niečo? Alebo si niečo od vás prečíta? Takže, naozaj si môžete svoje priority postaviť len na tom, že pomocou PR článkov získate spätné odkazy. Ak to však takto urobíte, počítajte s tým, že nič viac z toho nevytrieskate. 
 
Pre tých, ktorým záleží na obsahu
Ak chcete, aby články o vás zaujali aj ľudí, snažte sa pri nich vyvarovať jednej veci. Gramatické chyby, dvoj medzery medzi slovami aj menej kvalitný obsah daného článku, sa svojou katastrofálnosťou ani zďaleka nevyrovnajú tomu, ak budete vychvaľovaní v každom druhom riadku alebo v slove.Papier s textom v písacom stroji
 
Vymenovať pozitíva, to je OK a v poriadku. Chváliť do nemoty, to už skutočne v poriadku nie je. Preto sa snažte texty vytvárať alebo si ich nechať vytvárať tak, aby pôsobili prirodzene. Pokojne v nich spomínajte aj iné – konkurenčné weby a firmy. To pridá celému textu na vážnosti a dôveryhodnosti. Mimochodom, presne takto to nevnímajú len ľudia, ale aj samotné vyhľadávače. Inak povedané, kvalitne napísané PR články získajú na hodnote v každom jednom smere, čo je pre vás nepochybne len pozitívnou informáciou a skutočnosťou.